søndag den 8. januar 2012

Julekalender gave

Jeg undskylder den sene upload, af min julekalender gave, som jeg måtte åbne d. 24. december. Først vil jeg sige tak til Unikarina, som har stået for kalenderen. Jeg syntes det er en super ide, og har været glad for at være en del af det.

NU TIL PAKKEN
Jeg fik den tidligt i december, så den har længe stået på hylden og gribt af mig, men jeg bevarede roen, og kom endda paken under juletræet, juleaften...

Inden i pakken fandt jeg de sødeste krænmerhuse, to af hver slags. De er lavet af stof og tyl der er stivet, og pyntet med glimmer, bånd og bling bling.. Jeg glæder mig helt vildt til at de skal på mit juletræ næste år.

De flotte kræmmerhuse er lavet af Lene Øelund fra http://tingogtanker.blogspot.com
Jeg er så glad for dem, og selv min kæreste sagde at de da skulle på træet næste år.. Så tusin tak, og igen undskyld forsinkelsen.

Her et close-up  af de to slags..

Ingen kommentarer: