søndag den 3. juni 2012

Another layout

Endnu lidt til et layout. Jeg vil denne gang ville jeg gerne lave et layout der udstråler sommer og afslapning. Derfor valgte jeg at bruge lyse, dæmpede farver, da det var senere på dagen. Den lyse farve viser sommer tiden, og ved at den er dæmpet og ikke "pang" bliver der en mere afslappende stemning på layoutet,

A little time for another layout. This time I wanted to make a layout that shows the sommer time, and relaxing atmosphere the picture has a hard time showing. So I choose light, but soft colors. The light colors shows the summer time, and by not using bright colors, it gives a relaxing feeling.

Jeg ville gerne bringe noget natur ind i layoutet, men havde ikke rigtig noget pynt der havde lige det, jeg manglede. Så jeg gik i mine papire. (En rigtig god ide, hvis du mangler noget specifikt pynt. Det meste papir har mønster af forskellig art, og der kan du være heldig at finde det design du lige manglede. Et rigtigt spare råd ;-) Her var et papir med et meget minimalistisk træ, men det var lige det jeg ønskede, så jeg klippede delene ud, og kom det på layoutet.




I wanted to bring some nature in to the layoutm but did not have any embelishment that really gave me what I wanted. So I went in to my papers. (a really good idea, when you need something you dont have in your embelishments stash. Most papers have patternes of different kinds, so you can be lucky and find just what you need. A real money saver ;-) Here was a paper with a very minimalistic tree on it, which was just what I wanted. So I cut it out, and adhered it to the layout.


For at få træet til at træde mig mere frem, lavede jeg en "sy" linie rundt om hele træet. Derudover kom jeg lidt andet pynt på, som billederne viser. Hvis I har nogle spørgsmål, er I velkommen til at smide en kommentar. Så svare jeg gerne. Tak fordi I kiggede med.

So make the tree stand out, I made a stitch line on the outside. Then I added additional embelishment and a tiltle, to complete the layout. If you have any questions, please leave med a comment, I will happily answer. Thanks for watching..

 

 

Ingen kommentarer: