torsdag den 17. april 2008

Arbejd-Arbejd

Så sidder man igen her på arbejde, og arbejder på 11. time... Og jeg er godt nok træt. Heldigvis er der bededag imorgen, så der er forlænget weekend. Jeg har slet ikke fået lavet noget kreativt denne uge, da jeg har haft travt. Jeg startede i praktik i mandags, i en vuggestue. Min vejleder havde ferie og så havde de mangel på manskab da der også var sygdom. Så jeg blev smidt ud i det, og fungerede som en ekstra pædagog. Der har været nok at se til, men 13 børn på stuen. Men det er rigtig hyggeligt. Men jeg har godt nok været træt om aftenen hele ugen. Det kan også have noget at gøre med at efter 8 timers arbejde skulle tre eller fire timer på mit fritidsjob. Men jeg glæder mig til at det bliver hverdag, og jeg er kommet mere ind i praktik stedet så det ikke tager så mange kræfter. Så jeg glæder mig til at komme videre med mit mini album jeg er startet på.. men der er desværre ikke altid nok timer i et døgn..

1 kommentar:

Betina Olesen sagde ...

Jamen, jeg kommer ilende med adr- på de billetter.... hmmm... burde have husket at have sat adr. i indlægget.... Men her kommer den...

http://www.jennibowlin.com/eco/store.asp?SID=1&Category=11

Hygge fra Betina