mandag den 18. maj 2009

Mine Jule Projekter

Endelig fik jeg taget mig sammen til at komme noget nyt ind på min blog.

Til jul lavede jeg en julekalender til min far. Nedenfor kan I se nogle forskellige billeder af den. Den er inspireret af en kalender jeg har set på Splitcoast Stampers hjemmeside. Jeg har lavet lidt ændringer. Bla. her jeg selv lavet alle æskerne der er der på.
Her er æskerne jeg lavede. Jeg lavede dem i to forskellige farver.
Her er æskerne jeg lavede. Jeg lavede dem i to forskellige farver.
Og her er indholdet. Hver dag var der et godt stykke chokolade fra Frellesen, og en "fun fact". Min far elsker illustreret videnskab, og elsker sjov viden, derfor fik han lidt at undre sig over hver dag.Her til sidst vil jeg lige vise hvordan de sidder fast. Det er simpelthen bare velkro, jeg har købt i meter mål. Det er smart da æskerne kan tages af og på igen, og kan derfor genbruges til næste år, til en anden modtager.
Der vil komme billeder senere af nogle af de andre og lidt større ting jeg lave til ham undervejs.

Tak fordi I kiggede med.

1 kommentar:

Sabina Bjerre sagde ...

Kanon flot lavet - sikke et arbejde :)