mandag den 29. juni 2009

Kuvertbog

Hej Alle Sammen.

Så fik jeg endelig taget nogle billeder til bloggen. Så jeg ville lige starte med at vise en kuvertbog jeg lavede. Den er som navnet fortæller lavet af kuverter ;-) Jeg har dekoreret dem med forskelligt mønster papir. Og det bedste ved det er at det er ene rester. Jeg rodede simpelthen det hele igennem og fandt papir der passede sammen.
Til sidst har jeg bundet den sammen med lidt snor.

Det første billede er af bogen samlet set.
Der er 8 sider, men man kan jo lave så mange som man har lyst.
Hver side er dekoreret med en blomst.
Resten af dekorationerne kommer,
når jeg ved hvilke billeder der skal i.Her har jeg åbnet bogen, og her er vist hvordan kuverterne bliver brugt.
Hver side har en lomme med plads til
tags, billeder eller hvad man nu lige kan finde på.


Sidste billede her, er bare en åben side,
så man kan se hvor meget plads der egentlig er til billeder og journaling.

Det er et rigtig lækkert album, som jeg bare venter på at få fyldt med billeder.
Så det er ikke det sidste af den slags jeg har lavet...

Tak fordi I kiggede med.

1 kommentar:

Thanni sagde ...

Den er blevet rigtig fin - og som du siger så kan man få brugt nogen rester - og selv bestemme antal sider og for den sags skyld også størrelsen på kuverterne :)