torsdag den 28. januar 2010

Episode 16, Valentines Day Gift

3 kommentarer:

Heidi Lind sagde ...

Hej Charlotte. Nu har jeg set en del af dine video tutorials. Jeg er især vild med dem om Silhouette.
Jeg overvejer selv at købe en. Men ville jo frygtelig gerne se og røre ved en først, da den jo koster en del penge. Du skulle vel ikke komme til Scrapbooking Convention i Middelfart ? have din Silhouette med i tasken ?? Jeg bor selv i Odense, så der jo lidt langt til Ålborg. Eller kender du måske nogen på fyn som er lige så ferm til at bruge den som du er ? Håber du kan hjælpe mig.

Charlotte sagde ...

Hej..

Jeg kan desværre ikke finde nogen kontakt information på dig, så jeg skriver her.

Jo, jeg kommer til convention, og vil meget gerne tage min silhouette med, så du kan se den.. Jeg håber du ser denne besked..

Hilsen Charlotte

Heidi Lind sagde ...

Hej igen.

Du har fået et lidt længere svar via ScrapSisters.
Hilsen Heidi