tirsdag den 25. marts 2008

Arbejd-Arbejd med Guldbryllup

Så sidder man her på arbejde. Jeg mødte kl. 14 .00 og det er første gang nu at jeg er kommet til at sidde ned. Det er rigtig dejligt når man kan mærke benene slappe af efter at have stået op i lang tid. Min kæreste har meget travlt på arbejde for tiden, og skal sikkert også arbejde i aften. Men det er helt fint for jeg har et stort projekt jeg skal i gang med. Om lidt over en uge, d. 03. april, har min farmor og farfar guldbryllup, og vi er inviteret til stor fest. De skal selvfølgelig have en sang fra os børnebørn. Vi har valgt at der skal laves et vers fra hver af os, der fortæller et minde vi har med farfor og farfar. Det bliver en lang sang, da vi er 14 børnebørn. Når de får vores sang, skal vi alle op og stå og synge den for dem. I stedet for en rigtig sang-skjuler hvor der ligger 100 rullede sange, skal de have et mini-album (6*6), hvor der skal være et billede af farmor og farfar på den første side, stående i deres æresport til morgen sang. Derefter er der to sider til hvert barnebarn. Der skal på den ene side være et billede, og på den anden side skal verset fra personen være. Jeg syntes det er rigtig spændende, måske mest fordi det er mig der skal lave det. Så der bliver nok at se til i den næste uges tid. Men jeg vil opdatere her på siden hvordan det går fremad. Så jeg glæder mig rigtig meget til jeg har fri...

Ingen kommentarer: