fredag den 28. marts 2008

X-Factor

I mellem alt mit arbejde med mini-albummet er der et lille lys. I aften er der finale i X-Factor... Min lille søster sidder lige nu på et tog til Randers for at holde weekend hos min kæreste og mig. Rigtig hygge. Og i aften skal vi monster hygge. Vi har planlagt den perekte X-Factor aften. Vi har racletten klar, og en masse lækre sager vi skal sidde og lave hele aftenen. Og til dessert har min kæreste lovet at lave pandekager (min lille søsters absolutte favorit spise ;-) Og så skal der bare gang i fjerneren med masser af lyd på højtaleren, og så er vi klar til fest. Jeg sidder og kan ikke vente på at få fri og komme hjem til hærligheden.
Og hvem tror jeg så vinderen bliver.. Tja, det ligger vel i kortene at det er Martin der løber med sejren, men jeg syntes også at Laura er fantastisk dygtig. Men jeg må holde med flertallet. Det er Martin der har X-Factor... Men lad os nu se. Vi kan også blive overrasket.

Jeg har en teori om hvorfor Laura måske skulle vinde.

Hvis nu alle vil have at Martin vinder, og derfor regner med at alle andre stemmer på ham, og så ikke selv stemmer, så vil der ikke komme så mange stemmer på Martin. Men alle der gerne vil have at Laura vinder vil selvfølgelig stemme, for at sikre sig en sejr..
Tja, en lidt ude i skoven teori, men ikke umulig...

Ingen kommentarer: