mandag den 24. marts 2008

Påske Projekter

Så er påsken over os, og jeg har haft gang i flere prpjekter. Der skulle laves påske-gaver til familien og lidt ekstra til at have i nødstilfælde. Jeg startede med påske gaven til min mor. Min mor er dagplejer og derfor ville jeg lave et par påskebilleder ud til hendes legeværelse. Hun fik gaven allerede mandagen før påske, men jeg dyntes hun skulle have en chance for at nyde dem, inden påsken var forbi.



Det var lidt svært at finde på noget til min storebror. Han har en mindre fetish med M&M's, så i stedet for store påskeæg, lavede jeg en æske og fyldte den med en pose M&M til ham.









Så er der min lille søster. Jeg syntes hun skulle have et billede, fra nogle af de mange små ferier hun har haft hos min kæreste og mig. Det er billeder af min lille søster fra vores tur i Djurs-sommerland. Bag hvert billede er der et rum, hvor det sidder nogle store tags. På det ene tag er der et billede af min kæreste og mig, på det andet er der bare tekst, og plads til at hun kan skrive ned, hvilke ferier hun har været på.












Påske søndag fik min mor og far hver sin lille påske-gave. Det var en mindre gave da, mor allerede havde fået billederne. De fik en æske hver med sødt indhold. Det er æskerne jeg selv har lavet.










Fars æske fik et mindre tryk på tog-turen hjem, men han var tilfreds, da indholdet stadig smagte godt...

Ingen kommentarer: