søndag den 24. august 2008

Altered frame

Her er så hvad jeg har fået de sidste par timer til at gå med.. Jeg havde denne ramme fra ikea, som egentlig var meget smart, men ikke særlig pæn. Så i går aftens men min kæreste og mig sad og så The Italien Job (rigtig fed film, i grunden), fik jeg den ide at den måtte kunne dekoreres. Så det skulle være mit lille projekt idag..
I kan godt se at den ikke ligefrem er en fryd for øjet...Her er så det færdige resultat.. Jeg har dekoreret rammen med papir fra chatterbox, og fyldt godt med blomster på i de to hjørner. I det øverste hjørne er det grungeboard, der "hænger" ud fra blomsterne som jeg har distessed, og sværtet på. I det nederste hjørne er det alm. chipboard, da jeg ikke havde nogle grungeboard der passede. Det man ikke rigtig kan se på billedet, er at alle de gule striber i papiret er blevet dekoreret med meget fint hvidt glimmer, der giver det er "frost" agtigt look.Jeg ville også lige vise rammen med lidt billeder i.. Jeg syntes det blev rigtig godt, så nu kan jeg være bekendt at have rammen til at stå fremme.

Jeg håber I kunne li det.

Tak for I kiggede med.

2 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Super lækker ramme du har fået lavet.

Thanni sagde ...

Hold op hvor er den blevet fin efter at du har været igang!! :)