torsdag den 14. august 2008

Heinz ketchup

Ja.. Så har man været på Bones et par gange (oftest med min lille søster :-) og så får man ketchus i sådan et lille glas hve gang.. Tja man er vel scrapper... Så man ser muligheden for opbevaring og tager glassene med hjem..
De er ikke så pæne at se på,
så det måtte jeg lave om på, som af de forstå projekter i mit helt nye scrap-værelse (JUBII)

Det første glas er lavet med et par enkle blomster, en knap, lidt bånd og en nål med en lille sommerfugl perle på.

Den næste er inspireret af en af mine tasker, derfor har den får en "håndtag" på og pusle-brikkerne er punchet ud, og så har jeg brugt sværte og chalk til at ændre udseendet lidt.

Det sidste glas i denne omgang er lavet af en masse forskellige nuancer rødt og brunt papir, med et stof hjerte over. Igennem hjertet er der en sikkerhedsnål, med bånd i den ene ende, og til sidst har jeg sat tre ferskvands-perler på hjertet.

Jeg syntes resultatet er blevet meget godt, og som min kæreste sagde, så ligner det mere pynt nu, end før hvor Heinz glassene egentlig bare lignede rod på mit værelse...

5 kommentarer:

Else-DK sagde ...

Det var da en supergod idé at pynte de små glas. De er rigtigt søde at se på.

Thanni sagde ...

De er blevet rigtig søde og ligner jo bestemt ikke "rod på dit værelse" mere ;D

Linda sagde ...

rigtig god idè, jeg gemmer også alt som jeg ser en mulighed i... selv min svigerinde er begyndt at gemme for mig:-)

Charlotte sagde ...

HOV! Her har jeg da ikke været før!
Hvor er det dog nogle søde små glas. Så fint pyntet. En rigtig god ide, som jeg vil tage til mig, da jeg gemmer knapper og div. i små pesto-glas. Tak for tippet! :-)

Kreateten sagde ...

Hmmm, måske man skulle tage noget mere på bones! :-) Hvor er de søde!