onsdag den 13. august 2008

Mini-album til min fætter

Så blev jeg færdig med albummet, og endelig fik jeg tid til at oploade.. Det er et mini album til min lille fætter som han fik i 5 års fødselsdag, Han og min lille søster har efterhånden været på mange ferier ned hos mig og min kæreste.. Derfor lavede jeg dette album med billeder fra alle deres ferier..
Siderne er lavet af noger meget kraftigt karton/pap som jeg fandt på arbejde.. Der skulle det bare smides ud.. man er vel scrapper??
Albummet er lavet med en mase ting han kan åbne og hive ud osv. Og da han fik det var det også lykke at han selv kunne finde ud af det. Han gik rundt til alle gæsterne ved fødselsdagen og viste dem hvordan man skule gøre.





Siden her neden under er lavet som en tag der skal hives ud, for at se hele billedet.


Jeg skulle have plads til to store billeder på denne side, derfor lavede jeg siden så han skulle hive billederne fram, ved at trække i båndet for oven.Her skulle jeg også have plads til en masse billeder, så jeg lavede en lille album på siden.
Her er billeder fra Regnskoven, og igen var der mange billeder jeg gerne ville have med.. Så det blev igen til en album på siden. Det fylder næsten det hele fordi billderne skulle være store.Her er igen en interaktiv side.. Jeg har sat velcro under den ene knap, så man kan åbne siden og folde billederne ud, som viste på det næste billede..

3 kommentarer:

FrkScrap sagde ...

Hejsa

Wow! Det er et super super flot album du har lavet. Jeg er helt vild med alle de tags, flip og flap og bare det at man kan folde ud og se flere billeder, kanon god ide. Det ser bare så godt ud, så det kan du sagtens være stolt af!
:)

Pia Odgaard sagde ...

Hvor er det bare et flot album. Kan godt forstå han blev glad for det!

Linda sagde ...

Nøj hvor er det et fint mini album du der har fået lavet.