onsdag den 10. september 2008

Filt... super

Jeg har sat og leget lidt med filt idag.. egentlig kom det af at jeg for et par dage siden modtog en pakke hvor jeg havde købt nogle filt blomster. De var super fine.. Men, tænkte jeg, man kunne vel også selv lave dem.. Så her er resultatet. Jeg syntes det blev meget godt.
Jeg startede med at lave blomsten. Lidt forskellige farver og en nål og tråd. Tja, det tog ikke særlig lang tid. Så fik jeg tanken at jeg ville prøve nogle andre udgaver. Så over til compuren, og lege lidt med word. Der printede jeg stjerner i forskellig størelse, og et par hjerter ud. Jeg er rigtig tilfreds med hjertet. Jeg syntes der er et eller andet der. Jeg er med sikkerhed ikke færdig med at lege med filt.
Og så passede det j super at Kvikly i denne uge har tilbud på alt muligt hobby sager, og også pakker med forskelligt farvet filt. Det har jeg købt et par pakker af.
Men det er da en nem måde at lave pynt som man lige præcis gerne vil have det. Jeg håber I måske kunne bruge idéen til noget.
Tak fordi I kiggede med.

4 kommentarer:

Anne Bente sagde ...

wawwww hvor ser det bare super godt ud, rigtig kreativ lavet, flot.

FrkScrap sagde ...

Det ser rigtig godt ud.
Kan også rigtig godt lide hjertet, giver i hvert fald inspiration. :)

Rikke sagde ...

sikke en go ide :) tak fordi du delte

Kit Larsen sagde ...

Hvor er de flotte. Kunne være man selv skulle prøve kræfter med noget hjemmelavet filt pynt...